سفر تنهایی یا با خانواده؟
سادگیهای خاکی رنگ

بعضي معتقدند سفر يعني زندگي، بعضي هم مي‌گويند زندگي يك سفر است، اما هر عقيده‌اي كه داشته باشيد حتما با اين مساله موافقيد كه مسافرت خانوادگي لطف ديگري دارد. تا چند سال پيش رسم بود از مادربزرگ و پدربزرگ گرفته تا نوه و نتيجه همگي دسته‌جمعي به سفر مي‌رفتند و خوش مي‌گذراندند. اما كم‌كم اين رسم منسوخ شد. سالمندان كه به دلايل مختلف از سفر كنار زده شدند كودكان هم كم‌كم دارند كنار مي‌روند و خانواده‌ها ترجيح مي‌دهند بدون كودك خردسال خود به سفر بروند. بتدريج افرادي‌كه يار خانواده محسوب مي‌شوند به‌صورت باري تحميل شده بر خانواده درآمده‌اند. اما براستي وجود كودك و سالمند در سفر زايد و دست و پاگير است؟
 
عقیده خود را در ارتباط با این مطلب که دوست دارید با دوستان خود به سفر بروید ، با همسرتان بدون بچه ها،یا همراه با همه خانواده برای دوستان بفرستید و دلیل خودتان را نیز ذکر کنید.متشکرم....



نظرات شما عزیزان:

ک
ساعت11:38---13 بهمن 1391
سلام.متنفرم وقتی که با شوهر و بچه هام میرم بیرون یکی از خانواده شوهرمم باهام بیاد.آدم فضول و دخالت کن هیچ جا با کسی نباید بره.کاش شوهر ها عاقل میشدن بعد ازدواج و تازه یاد مادراشون نمی افتادن.

...
ساعت12:28---6 بهمن 1391
قبل از ازدواجم بدون پدر و مادرم هیچ جا نرفتم،الان که ازدواج کردم هم بدون همسر و فرزندم هم مطمئنا خوش نخواهد گذشت...ولی تجربه سفر با دوستان هم لذت بخش است...همسرم نیز تا کنون بدون ما جایی نرفته،البته اگر روزی بخواهد با دوستانش سفر کندفکر نمیکنم ناراحت شوم،چون مطمئنم بدون من به او خوش نخواهد گذشت.!

big show
ساعت8:09---6 بهمن 1391
سلام.با ابراز خوشحالی از مطلب جدیدتان موارد ذیل به عنوان نظر اینجانب اعلام می شود:

1- سفر تفریحی صرفاً به قصد خوشی و خرید: با خانواده

2- سفر کاری: تنها


پاسخ:متشکرم از اینکه لطف کرده و نظر خود را فرستادید.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, :: 22:18 :: نويسنده : مهدخت نبوی

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
پيوندها

نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 87
تعداد نظرات : 116
تعداد آنلاین : 2